Buna ziua,
In cadrul asociatiei a fost schimbat administratorul cu un altul, care constatand sume nerepartizate de primul administrator si stabilite prin expertiza contabila, a repartizat aceste sume tuturor locatarilor in functie de numarul de persoane existent pe listele de cheltuieli din luna octombrie, indiferent de unde si de cand provin aceste sume.
Cum pot contesta aceste sume si unde, avand in vedere ca noul administrator afirma ca aceste sume sunt ale fostului si trebuiesc platite ?
Va multumesc.
Dvs. nu trebuie sa discutati cu administratorul, ci cu presedintele as. prop.
Vina pentru aceasta situatie apartine si conducerii as. prop. - presdeinte +
comisia de cenzori care trebuia sa verifice totalul facturilor lunare cu suma totala repartizata pe listele lunare de plata...
Deci, pe langa fostul admin. - care este plecat, vina apartine presedintelui as. prop. + prededinte comisie de cenzori care au semnat listele de plata.
Faceti contestatie la comun (toti propr.). Cei vinovati de producerea acestei situatii, sa suporte consecintele, insa adevarul este ca diferentele acestea despre care vorbiti exista si ”apar” in fiecare luna, de aceea, pe lista de plata trebuie sa existe permanent o situatie a diferentelor.
Mai lecturati si pe forum, discutii pe aceasta tema.
Comitetul executiv poate deciude ca diferentele de apa sa se repartizeze pe numar de persoane, in anumite limite, iar administratorul este oibligat sa puna in aplicare aceasta decizie.
Acelasi comitet poate stabili ca diferentele de apa sa se repartizeze dupa mai multe criterii: numar de persoane, consum de apa sau cota parte indiviza.
Despre ce cantitati de apa este vorba sau ce suma de persoana?