Am achizitionat un apartament acum 2 ani . Asociatia de propietari are un contract cu o firma de administratori privati . D nul administrator incaseaza platile pt intretinere o singura data pe saptamana , miercurea in intervalul orar 18/20 . Atat eu si sotul meu , lucram in mediul privat si suntem la servicu in acest interval orar , ne fiind in postura de a primi in fiecare luna cateva ore libere ca sa putem achita obligatiile de intretinere . Asociatia de propietari refuza sa ne lase sa platim in contul bancar deschis de catre dansii , de asemenea ni s a comunicat ca este imposibil sa platim la sediul firmei de adminsitratori , nu ni s a oferit nici un alt cont bancar unde sa putem achita .
In aceasta situatie ce putem face ? Vrem sa achitam sumele care tin de obligatia noastra de propietari dar ne vedem aflati intr -o imposibilitate fizica. Mentionez ca nu avem prieteni , rude , apropiati care pot plati pt noi
Am apelat la un vecin care sa depuna indexul pt apometre , care de asemenea trebuie depus in fiecare miercuri , si din nefericire nu am reusit sa rezolvam
Faceti o adresa scrisa catre Asociatie - in atentia Presedintelui, pe care s-o inregistrati, mentionand cele relatate de dvs mai sus si cereti sa vi sa raspunda in scris care ar fi modalitatea de rezolvare! Daca cererea nu puteti s-o depuneti personal, o puteti trimite prin Posta Romana cu confirmare de primire!
Pentru indexul de apometre, o solutie ar fi daca aveti "Posta Asociatiei" si lasati citirea acolo!