avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 863 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Desfacerea casatorie in strainatate
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Desfacerea casatorie in strainatate

In anul 2001 ne-am casatorit in Bucuresti la Primaria sector 4. Cum putem divorta rapid avand domiciliul temporar la Viena ? Mentionez ca nu detinem bunuri commune si nici copii nu au rezultat din casatorie. Din anul 2007 ne-am separat in fapt si locuim la adrese diferite. #-o
Din pacate cand unul merge in Romania celalalt "nu poate", a se citi nu vrea.
Cel mai recent răspuns: Irina Pricop , Consilier juridic 16:01, 6 Decembrie 2016
Eu nu imi pot imagina, divortul nu are legatura cu partajul si partaj nu aveti de ce face.
Doamna, faceti niste confuzii teribile. Problemele dvs. personale cu sotul de care doriti sa divortati nu sunt relevante in speta. Cum nu e nici apartamentul pe care il aveti de dinainte de casatorie si nici cine locuieste in apartamentul sotului. Vreti un divort rapid, mergeti la consulat care indeplineste si functii notariale si vedeti cum este posibil sa faceti acest lucru. Insa, daca el nu vine nici la consulat, tot la instanta trebuie sa ajungeti. Revoltele dvs. nu intereseaza legiuitorul care a instituit niste reguli in ceea ce priveste procedura speciala a divortului. Daca chiar vreti sa iesiti din aceasta casnicie, va supuneti acestor reguli. Daca nu, continuati sa fiti cetateanul revoltat si sa va varsati amarul aici pe forum. Dar divortata tot nu veti fi, din pacate.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Divort dupa casatoria in strainatate IuliaBD IuliaBD Buna ziua, Eu si sotul meu (cetatean strain, non-european) ne-am castorit la consulat in Dubai si din nefericire aici nu se efectueaza actul de divort. M-ar ... (vezi toată discuția)