In data de 30 iulie 2007 societatea (un SRL) semneaza ca "Utilizator" un Contract de leasing financiar pentru 3 autobasculante de 18 mc in valoare de peste 300.000 euro. Datorita problemelor financiare de criza general cunoscute (inclusiv pentru prestarile de servicii pentru drumuri nationale) societatea este in imposibilitatea achitarii la zi a ratelor si dobanzilor. Se primeste o instiintare de reziliere in data de 15 august 2008, societatea reuseste sa mai achite din datorii, dar pentru ca nu indeplineste obligatia de plata la scadenta a facturilor primeste o noua instiintare de reziliere, nedatata si fara numar de inregistrare prin care se solicita returnarea autobasculantelor. De buna credinta, la sfarsitul lunii iunie 2009, in baza unor procese verbale de predare primire in custodie, predam unui recuperator cele 3 autobasculante, conform intelegerii pentru o perioada de 30 pana la 90 de zile, timp in care urma sa negociem cum sa continuam colaborarea. Tot de buna credinta, achitam 45.000 RON la firma de leasing, pentru a demonstra dorinta noastra de a nu renunta la masini. Exista un rest foarte mic de plata pentru acoperirea integrala a facturilor deja emise, astfel incat la data de 16.07.2009 firma de leasing avea in cont un avans de 43.486,99 lei. In data de 28.08.2009 insa, se emite de catre firma de leasing o factura de "DAUNE CONTRACTUALE ART.14 - " in valoare de 42.994,49 lei inclusiv TVA. Intrebari: La articolul 14 din conditiile generale de leasing, anexa 1 la contract, exista doua pagini si jumatate de subarticole si aliniate. Ce fel de explicatie este aceasta, fara o baza de calcul? Iar in cazul acesta, de ce este factura cu TVA? In plus, avea dreptul firma de leasing sa recupereze autobasculantele fara sentinta judecatoreasca, mai ales ca masinile se aflau sub contract? Ce cai de atac avem sa recuperam masinile?