avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 783 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Executare silită instiintare privind executare silita
Discuție deschisă în Executare silită

instiintare privind executare silita

Buna seara.In urma cu cativa ani am facut un credit la Cetelem. Intrand in imposibiliate de plata ,am fost dat in judecata,si in cele din urma am ajuns pe mana celor de la Eos ksi.Chiar azi am primit instntare sa ma prezint la executor si sa platesc suma datorata.Atata timp cat nu am un serviciu stabil si lucrez ca zilier,nu am masina,casa teren etc,cum pot eu sa platesc intreaga suma?Astept o parere un sfat de la dvs.,deoarece vreau sa scap de datoria fata de ei.
Cel mai recent răspuns: Iulian Catalin Arhire , Evaluator 02:31, 6 Ianuarie 2017
În primul rând, trebuie să verificați dacă notificarea primită este emisă în cadrul unei executări silite și nu este o notificare care are aparența unei executări silite (așa cum procedează deseori societățile de recuperare silită).
notificarea primită este emisă în cadrul unei executări silite
Singura soluție legală este contestația la executare, asta dacă mai sunteți în termen. Dacă nu dețineți bunuri și nu rulați bani prin conturi bancare nu aveți cum să fiți executat.
Vi se va face poprire pe conturi și veți fi urmărit un timp îndelungat de către executorul judecătoresc.
In urma cu cati ani ati facut creditul si pe ce perioada de timp se intindea creditul ?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Executare silita- somatie din partea firmei de recuperari creante cristian15coman cristian15coman Buna ziua!Va rog mult sa nu ocoliti acest mesaj.Am primit de la eos -ksi o notificare prin care in termen de 5 zile sa achit suma de 8271,97 pe care eu nu o ... (vezi toată discuția)