In 2015 martie in urma unui incendiu mama a decedat,cei de la firma de coblu UPC au fost instintati de vecini ca la adresa respecriva nu mai locuieste nimeni si sa itrerupa contractul.Ei au continuat sa emita facturi anul trecut cind am venit in tara (eu locind in Italia)vecini mi-ai relatatca cei de la UPC INSISTA CU FACTURI DE DUPA DATA DECESULUI,atunci le-am trimis un mail in carele explicam ca au fost intiintati de decesca nu locuieste nimeni la adresa respectiva . Acumo firma de recuperat creanteEOS.KSI insista cu scrisori si telefoane facand presiuni vecinillor sa fiu intiintat de plata facturilor amenintind cu proces . suma nu e mare250 lei dar consider ca nu e corect cum procedeaza cei mai sus mentionati. Sfatuitima cum sa procedez. Va multumesc anticipat cu stima Trandafir dumitru
Dupa decesul mamei trebuia sa intreprindeti actiuni ptr sistarea furnizarii de servicii la adresa respectiva.
Furnizorul de cablu trebuia notificat in scris si cu prezentarea certificatului de deces ptr denuntarea contractului.
Notificarea verbala a vecinilor nu are nicio valoare.
Upc a furnizat serviciul de cablum
Stati linistit ! Pentru suma de 250 lei nu se pot face demersuri ( fiind mai costisitoare decat suma datorata !!!) ....iar daca vor ...sa recupereze de la ...DECEDAT !!!!!!