Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua.Am inchiriat apartamentul care este adresa noastra de domiciliu,unei societati comerciale care il foloseste pe post de birouri.Contractul de inchiriere este in registrat la organul fiscal si platim impozitul datorat pe venitul astfel obtinut.Intrebarea mea este legata de valoarea impozitului pe cladire(apartament), pe care trebuie sa o platim laPrimarie(taxe si impozite),si daca trebuie sa platim mai mult fata de anii precedenti.O alta problema ar fi plata taxei de salubritate pe care o platim si noi ca si proprietari(140lei/an2016),si chiriasii(societatea respectiva),ei platind aprox. 300lei/an.Este corect sa se perceapa aceeasi taxa(salubritate),de doua ori pe an,pe aceeasi adresa?Va multumesc.
Da, va trebui sa platiti impozit pentru cladire nerezidentiala. Trebuie sa depuneti in 30 de zile la DITL o declaratie privind schimbarea destinatiei imobilului.