avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 178 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Dreptul muncii
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Dreptul muncii

Buna ziua,
Datorită unor probleme grave de sănătate sunt în concediu medical de un an de zile și urmează să prelungesc încă șase luni cât am dreptul....îmi puteți spune,in 1 septembrie când mă voi întoarce la serviciu,voi beneficia de concediu de odihna ,atât pe anul trecut ,cat si pe anul acesta?va trebui să le iau obligatoriu până la sfârșitul anului,a mbele concedii?menționez că lucrez in sistemul bugetar ,în administrație publică....va multumesc
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 17:25, 18 Ianuarie 2017
HG 250/1992 privind concediul de odihnă şi alte concedii ale salariatilor din administratia publică, din regiile autonome cu specific deosebit şi din unitatile bugetare

art.5
(1) Salariaţii care au lipsit de la serviciu intregul an calendaristic, fiind în concediu medical sau în concedii fără plata acordate potrivit art. 25 alin. (3), nu au dreptul la concediul de odihnă pentru acel an.

(2) În cazul în care perioadele de concedii medicale şi de concedii fără plata prevăzute la art. 25 alin. (3), insumate, au fost de 12 luni sau mai mari şi s-au intins pe 2 sau mai mulţi ani calendaristici consecutivi, salariaţii au dreptul la un singur concediu de odihnă, acordat în anul reinceperii activităţii, în măsura în care nu a fost efectuat în anul în care s-a ivit lipsa de la serviciu pentru motivele prevăzute la alin. (1).

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Concediul de odihna pe perioada incapacitatii de munca ravecabot ravecabot Buna ziua intrebarea mea este cum se acorda concediului anual de odihna pentru persoanele ale caror concediu medical depaseste 12 luni si se intinde pe ... (vezi toată discuția)