avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 796 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Pensionari şi probleme juridice ... Calcularea pensiei la persoanele cu studii superioare
Discuție deschisă în Pensionari şi probleme juridice legate de pensii

Calcularea pensiei la persoanele cu studii superioare

Buna seara
Sunt asistenta medicala cu studii medii angajata din anul 1976; din anul 2013 sunt licentiata a Facultatii de Medicina,cursuri de zi ( patru ani)'sectia "Asistenti medicali" ,,fara intreruperea activitatii in spitalul unde lucrez.
As dori sa stiu daca exista alt mod de calcul la pensie, la cei cu studii superioare ,fata de cei cu studii medii.Mentionez ca mai am doi ani pina la implinirea virstei de 65 de ani cind voi iesi la pensie.
Cel mai recent răspuns: Pavelnina , utilizator 19:25, 22 Ianuarie 2017
Nu exista niciun mod de calcul distinct al pensiilor in functie de studiile absolvite.

Singura diferenta este ca , perioada cat s-a urmat cursurile de zi ale invatamantului universitar, organizat potrivit legii, pe durata normala a studiilor respective, cu conditia absolvirii acestora cu diploma, constituie stagiu de cotizare asimilat la pensie.
Multumesc mult!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Buna ziua.am 61 ani si 34 ani vechime.se sau in considerate studiile ... ioan dragomir ioan dragomir Buna ziua.Am 61 ani si 34 ani vechime.Se sau in considerate studiile superioare (5ani) pentru a iesi la pensive anticipat? (vezi toată discuția)
Buna ziua facultatea absolvita la zi se ia in calcul la vechime ... MIA1969 MIA1969 buna ziua facultatea absolvita la zi se ia in calcul la vechime ,daca este efectuata in timpul in care am si lucrat multumesc! (vezi toată discuția)