Buna ziua!
La inceputul lunii noiembrie am semnat un contract pentru o mobila de living cu o persoana fizica, am dat un avans, urmand sa primim mobila conform contractului "cel tarziu in data de 24.11.2016". La inceputul lunii decembrie am primit cateva parti componente din ceea ce trebuia sa fie un dressing, sa zicem 10% din mobila stipulata in contract, mai ales ca dressing-ul nu are toate partile.Azi este 27.01.2017 si reusim foarte greu sa vorbim cu tamplarul..mereu primim mesaje ca trebuie sa avem rabdare si zilele urmatoare o sa primim mobila. Am depus o plangere la protectia consumatorului, asteptam raspuns. Ce altceva putem sa mai facem in acest caz pentru a ne recupera avasul dat?
Va multumesc pentru ajutor!
O zi frumoasa!
Actiune in pretentii in civil prin care sa solicitati instantei sa il oblige prin hotarare judecatoreasca sa va restituie avasul ca urmare a rezolutiunii contractului.
In situatia in care nu mai doriti ca respectiva persoana sa va livreze produsele comandate si sa va recuperati avansul dat, ar trebui sa ii notificati aceasta chestiune tamplarului. Pentru a fi mai "eficienta" notificarea, puteti lua legatura cu un avocat pentru a redacta o notificare in termeni profesionali si care sa trimita notificarea direct din partea avocatului (in calitate de reprezentant al dvs.) Poate asa tamplarul va va restitui avansul pe cale "mai" amiabila.
Daca nu, va trebui sa il actionati in instanta pentru a se constata neindeplinirea obligatiei de catre tamplar si pentru a va recupera avansul platit, precum si orice alte daune cauzate de nerealizarea lucrarii comandate.