avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 500 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Ore suplimentare, concediu suplimentar
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Ore suplimentare, concediu suplimentar

Buna seara! Lucrez ca as medical intr-o scoala speciala cu elevi cu dg de deficienta mintala de la usor la grav, asociat cu tulburari grave de comportament.
Acesti elevi dupa ce implinesc varsta de 18 ani, trebuie asigurati la CAS, unde de obicei mergem din timpul nostru liber deoarece la CAS este f aglomerat si nu putem lasa cabinetul scolii fara asistent o perioasa atat de lunga de timp. Intrebarea mea este avem sau nu dreptul la libere pt aceste ore pierdute din timpul liber la CAS? Angajatorul ne spune ca nu se acorda asa ceva si sa facem voluntariat, ceea ce nu ne convine niciuneia. Aceeasi problema o intampinam si cand se fac tabere scolare si stam cu acesti elevi 7-10 zile, 24/24, tot fara sa ni se acorde libere sau plata de ore suplimentare.
O alta intrebare care ne framanta este vorba de concediu suplimenta acordat prin codul muncii, la fel anul trecut angajatorul ne-a spus ca nu se mai da asa ceva si drept urmare nu am avut nici macar o zi.
Multumesc!
Cel mai recent răspuns: ContSters221588 , utilizator 20:24, 31 Ianuarie 2017
Numai salariatii care lucreaza in conditii grele, periculoase sau vatamatoare, nevazatorii, alte persoane cu handicap si tinerii in varsta de pana la 18 ani beneficiaza de un concediu de odihna suplimentar de cel putin 3 zile lucratoare.

Intra in atributiile dvs sa mergeti la CAS sa depuneti actele pentru asigurarea acelor copii?
Intra in atributiile noastre sa asiguram elevii, dar nu din timpul liber. Am explicat deja de ce mergem asa, se intampla sa mergem la CAS si sa stam cate 5-6 ore si este imposibil sa lasam cabinetul gol atat de mult