In urma unor nelamuriri privind situatia cheltuielilor, am cerut administratorei sa mi se arate tabelele din urma, aceasta mi-a spus ca nu poate sa ma ajute si trebuie vorbit cu presedinta intrucat dosarele nu sunt in asociatie, ci la presedinte acasa. Este legal si ok ca acele dosare sa fie scoase in afara asociatiei?
In afara mentionarii apei calde/reci, a fondului pentru mentenanta pot cere explicatii mai detaliate asupra modului de calculare al intretinerii?
Firma pe care administratora mi-a spus sa o contactez a venit sa faca acea inspectie si tot ei mi-au spus ca e mai ok sa le inlocuiesc cu altele noi, ceea ce am si facut, cu transcrierea datelor din cele vechi, pe care am depus-o la asociatie. Deci apometrele vechi nu le mai am si tinand cont ca doamna administrator nu a cerut acte/expertize suplimentare si a luat in considerare citirea noilor apometre luna de luna, presupun ca a considerat ca nu aveam nici o problema. Acum, dupa ce eu cer niste informatii provind modul de calcul al intretinerii, aduce in discutie pierderi vechi pe care vrea sa mi le bage pe gat mie!
Pe apometre se gaseste anul fabricatiei iar la vanzare acestea sunt insotite de buletine verificare metrologica initiala.
Pentru apa rece VM este valabila 7 ani iar ptr apa calda 4 ani.
Chiar daca nu mai aveti buletinele de VM puteti sa ii dati in cap cu perioada de VM a apometrelor.
Verificati ce an au inscrise pe ele apometrele.