avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 816 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... Invatam degeaba?
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

Invatam degeaba?

Am auzit din surse neautorizate ca in 2006 nu se va mai sustine admiterea la INM. Stiti ceva in legatura cu asta? Sper sa nu fie adevarat.Nu de alta, dar eu aveam de gand sa renunt din ianuarie(atunci mi se termina concediul de maternitate de 2 ani), la un job bine platit ca sa am destul timp pentru invatat, in conditiile in care am si un "pitic" de crescut.
Rog cu insistenta pe cei care detin informatii in acest sens, sa faca putina lumina.

Multumesc,
Cleo.
Ultima modificare: Miercuri, 7 Decembrie 2005
Cleo27ro, utilizator
Cel mai recent răspuns: Gavril , utilizator 21:06, 15 August 2006
sunt studenta in anul 4 si imi doresc foarte mult sa intru in magistratura dar din ce am auzit e aproape imposibil...am vreo sansa daca ma pun pe invatat? as vrea sa imi raspunda dintre cei care au dat si au intrat... nu vreeau sa cred ca in tara asta nu am nici o sansa
daca inveti mult mult mult mult de tot .. nu ai nici o sansa.
daca nu inveti deloc s-ar putea sa iei.

Asta e raspunsul care-l cautai ?
Nu Gavril nu asta e raspunsul pe care il cautam dar e un raspuns! l-am mai intalnit si nu vreau sa ma bazez pe el:) oricum merci !!! o sa incerc varianta cu invatatul:P
imi place mult sa vad oamenii cum gasesc singuri raspunsul corect

succes !

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Ajutor-carierã Sacred Sacred Bună ziua! Pentru început mă voi prezenta:Sunt un băiat de 14 ani din Galaţi-ştiu că e prematur să vorbesc despre asta acum deoarece de abia am intrat ... (vezi toată discuția)
Inm 2015...admitere!!! madalinaflo madalinaflo Desi poate unii or sa spuna ca este prea devreme,eu cred ca timpul ramas pana la admiterea din 2015 este suficient sa punem impreuna bazele unui examen reusit ... (vezi toată discuția)