avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 451 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Poliţe de asigurare, reasigurare ... Merita sa incerc in tara asta?
Discuție deschisă în Poliţe de asigurare, reasigurare şi probleme juridice conexe

Merita sa incerc in tara asta?

Buna seara!
Sunt nou aici, sper sa primesc ajutor, asa ca am sa trec rapid la subiect.
Sunt intr-un impas, si as aprecia o parere de la voi, mai ales daca este din partea unui avocat.
Eu sunt student in alta tara, si anul trecut in decembrie, am venit de sarbatori in tara. Am plecat cu ea intr-o dimineata cu parintii, si pe drum a avut loc un accident, unde soferul unui autotorism Audi a6 2012 cu volan pe dreapta m-a lovit, eu fiind conducand masina parintilor, o Dacia Logan, aflata pe numele tatalui.
In urma accidentului, dupa mult chin, la 2 ore, a venit politia, timp in care soferul din a6 a baut apa, au venit rudele sa il ajute. La echilotest, a venit politia, si dupa aceste 2 ore aproape, tot i-a iesit alcolemie.
In urma accidentului, un parinte a fost transferat la un spital deoarece avea dureri in piept. Dupa ce a venit politia, poze, tam tam, cu greu am carat masina la un service.
Trebuie sa mentionez ca titlul in cazua este cu un rost. Individul asta este oleaca de "pestoi" mai pe romaneste.
Individul avand masina din anglia si deoarece nu a fost pe numele lui, nu a avut asigurare.