Radu70 a scris:
In asociatia noastra a fost adunata o suma ca fond de reparatii. Am dori sa folosim acea suma la plata datoriilor catre firma de salubritate pentru a nu fi executati, urmand sa recuperam suma de la proprietari in rate. Este legal? Se poate hotara intr-o adunare generala aceasta problema?
Atat timp cat aveti bani in contul bancar ori in casierie, indiferent de provenienta acestora, este firesc sa faceti plati catre furnizori si prestatori din acesti bani. Firma de salubritate primeste bani de la banca dumneavoastra ori din casieria dumneavoastra si nu din fondul de reparatii, fondul de rulment sau orice alt fond.
Nu trebuie nici o hotarare a adunarii generala ca sa va platiti furnizorii. Sunteti obligati sa platiti ceea ce consumati.
Asadar faceti plata din sumele pe care le aveti in trezoreria asociatiei (casa sau banca). Nu scadeti nimic din registrul fondului de reparatii si totul e in regula. Scadeti sumele achitate din banca sau casa si atat.