Am achiziționat un apartament nou (de la dezvoltator) în toamna anului trecut (am semnat contractul de vânzare cumpărare), m-am mutat înainte de venirea iernii. Nu am semnat încă procesul verbal de predare-primire (recepția apartamentului), urmează să semnez la un moment dat (au mai fost lucruri de reparat prin apartament).
După ce au venit ninsorile, am constatat că izolația terasei de deasupra apartamentului nu este bine făcută și că se infiltrează apă când se topește zăpada. Am adus asta la cunoștiința dezvoltatorului (verbal), a venit, a constatat și a promis că o să găsească o soluție pentru reparare.
Nu am motive să cred că dezvoltatorul nu va remedia situația, dar aș vrea să știu cum să procedez ca să fiu acoperit din punct de vedere legal, în caz că nu se rezolvă problema?
Mă gândesc că ar fi bine să nu semnez recepția apartamentului, având cunoștiință de problema cu terasa. Ce altceva aș putea face? Cum să procedez dacă văd că problema n-a fost remediată într-un termen rezonabil sau dacăn-a fost remediată corect (asta o să văd atunci când o să plouă mai tare) ?
Notificati, cu data certa, ca sa aveti dovada datei de la care curg termenele legale in diferite cazuri. Convocati la o negociere, incheiati un acord la care sa va puteti raporta.
Cum funcționează asta, trebuie să-i prezint dezvoltatorului notificarea asta și s-o semneze c-a luat la cunoștiință? Am nevoie de avocat pentru așa ceva?
Igrasie si mucegai
lumigiani
Buna ziua ! trebare Va adresez o intrebare referitoare la obligatiile asociatiei de proprietari.Locuiesc intr-un bloc cu 4 nivele, respectiv la et. 3. De ceva ... (vezi toată discuția)
Acoperis bloc
wawri
Buna ziua,
Locuiesc intr-un bloc nou (relativ, PV receptie in dec 2008, in 2010 au inceput contractele v-c), cu o singura scara si 37 apartamente (din care ... (vezi toată discuția)