Sunt intr-o situatie cel putin hilara cred eu. Pe scurt: "Consultantul" de la firma de telefonie mobila se pare (95%) ca mi-a prelungit contractul cu firma respectiva pentru inca doi ani desi eu nu am semnat nici un act. Am avut discutii despre aceasta posibilitate insa NU AM SEMNAT nimic si nu mi-am dat acordul.
Mentionez ca acesta este o persoana fizica ce lucreaza ptr o companie ce presteaza servicii operatorului respectiv. Acum am observat, vrand sa accesez serviciul de Cost Control ca nu se poate datorita "schimbarilor care se proceseaza" . Nici un consultant official al companiei nu este disponibil in week-end dar este clar ca ceva necurat s-a intamplat.
Chiar daca noua propunere aduce un mica reducere fata de ceea ce am in momentul de fata ma UIMESTE SI DERANJEAZA modul in care s-a facut aceasta schimbare.
ce ma sfatuiti sa fac?
multumesc anticipat
cipex
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
multumesc ptr precizari.
poate nu m-am exprimat eu destul de clar sau nu am precizat: contractul meu expira in mod normal in August 2017. prelungirea va intra in vigoare de atunci presupun ceea ce voiam eu sa intreb este daca s-a facut prelugire FARA semnatura mea, pentru ca mai mult ca sigur are scanat CUI-ul firmei si CI a mea si a semnat el nu este fals si uz de fals?
gi-jane2
Moderator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Prelungirea intra in vigoare de cand v-ati exprimat acordul telefonic, daca vi l-ati exprimat.
Mergeti direct la un punct al furnizorului ca sa aflati detalii daca ati prelungit sau nu contractul.
Apoi la politie, daca nu ati fost de acord cu aceasta prelungire.
Ati omis un aspect f important, sa ziceti de la inceput ca aveti contractul pe firma. Asta face sa nu fiti consumator in sensul legii si sa nu va aflati sub protectia celor de la anpc .