avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 357 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... CARTE DE MUNCA-SALARIU
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

CARTE DE MUNCA-SALARIU

Buna ziua

Sunt asistenta medicala intr-un spital din Bucuresti si am urmatoarea problema:

Am cerut copie la serviciul personal dupa cartea de munca unde scrie:
1. in data de 30.12.2004 de pe postul de infirmiera trec pe postul de asistent medical debutant.
2. in data de 01.01 2005 se majoreaza salariul conform o.g. 115/2004 respectiv, 3651000 plus 1095300 sporuri.
3. in data de 01.08.2005 se termina perioada de debutant si se stabileste un salariu de 5120000 plus 1540000 sporuri.
4. in data de 01.10 2005 se majoreaza salariul conform o.g. 115/2004 la 5680000plus 1700000 sporuri.
Problema este ca de la data de 01.01.2005 pana la 15.11.2005 pe fluturasul meu de plata apare un salariu de baza de 3280000 plus sporuri , eu ridicand in aceasta perioada in medie suma de 4.500000 net.
Deci in toata aceasta perioada in cartea de munca imi apare un salariu iar pe fluturas altul.
Pe data de 15.11.2005 in ziua salariului primesc un fluturas unde apare pentru prima data acelasi salariu de baza ca si pe cartea de munca.Binenteles in loc de 4500000 ridic 9000000.
Am fost la serviciul personal ca sa ma lamureasca . Cei de acolo s-au inrosit si mi-au spus ca nu inteleg eu spunandu-mi ca daca fac galagie o sa ma treaca din nou pe un salariu minim pe economie.

Va rog frumos daca a-ti putea sa ma indruma-ti intr-un fel si daca exista vreo sanctiune in ceea ce priveste necorespunderea salariului de pe cartea de munca cu cel de pe fluturas.

Cel mai recent răspuns: madalyna , utilizator 10:28, 15 Decembrie 2005
pe fluturasul de salariu cate ore iti sunt trecute ca ai efectuat?
170.Lucrand in ture luna pe luna ies in jur la 170ore.In nici o luna nu exista sa nu iesim si cu ore suplimentare
170.Lucrand in ture luna pe luna ies in jur la 170ore.In nici o luna nu exista sa nu iesim si cu ore suplimentare
170.Lucrand in ture luna pe luna ies in jur la 170ore.In nici o luna nu exista sa nu iesim si cu ore suplimentare
Din cate vad, tu ridici mai mult decat ai trecut pe cartea de munca.
Acest aspect nu se motiveaza decat prin faptul ca ai la plata si ore suplimentare care nu apar in cartea de munca. Acestea se calculeaza si se achita functie de cate ore ai prestat in plus intr-o luna.Totusi, pe fluturas, de regula, ar trebui sa iti apara si salariul din cartea de munca la care se adauga sumele cuvenite pt orele suplimentare, reiesind un salariu tarifar si un salariu net.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Carte de munca-salariu ion_ceci ion_ceci Buna ziua Sunt asistenta medicala intr-un spital din Bucuresti si am urmatoarea problema: Am cerut copie la serviciul personal dupa cartea de munca unde ... (vezi toată discuția)
Cum se calculeaza pensia si de unde o primeste un emigrant in germania? gromaneco gromaneco Buna ziua, Am emigrat in Germania in luna august 2008, pana in luna mai a aceluiasi an lucrand la o singura firma (Romtelecom) incepand cu noiembrie 1988. ... (vezi toată discuția)
Probleme state de plata si ore suplimentare ancutzzaale88 ancutzzaale88 Lucrez la o societate de 3 ani si 8 luni, ani in care semnatura mea apare pe maxim 10 state de plata. In rest nu, desi ele sunt totusi semnate probabil de ... (vezi toată discuția)