avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 530 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... CARTE DE MUNCA-SALARIU
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

CARTE DE MUNCA-SALARIU

Buna ziua

Sunt asistenta medicala intr-un spital din Bucuresti si am urmatoarea problema:

Am cerut copie la serviciul personal dupa cartea de munca unde scrie:
1. in data de 30.12.2004 de pe postul de infirmiera trec pe postul de asistent medical debutant.
2. in data de 01.01 2005 se majoreaza salariul conform o.g. 115/2004 respectiv, 3651000 plus 1095300 sporuri.
3. in data de 01.08.2005 se termina perioada de debutant si se stabileste un salariu de 5120000 plus 1540000 sporuri.
4. in data de 01.10 2005 se majoreaza salariul conform o.g. 115/2004 la 5680000plus 1700000 sporuri.
Problema este ca de la data de 01.01.2005 pana la 15.11.2005 pe fluturasul meu de plata apare un salariu de baza de 3280000 plus sporuri , eu ridicand in aceasta perioada in medie suma de 4.500000 net.
Deci in toata aceasta perioada in cartea de munca imi apare un salariu iar pe fluturas altul.
Pe data de 15.11.2005 in ziua salariului primesc un fluturas unde apare pentru prima data acelasi salariu de baza ca si pe cartea de munca.Binenteles in loc de 4500000 ridic 9000000.
Am fost la serviciul personal ca sa ma lamureasca . Cei de acolo s-au inrosit si mi-au spus ca nu inteleg eu spunandu-mi ca daca fac galagie o sa ma treaca din nou pe un salariu minim pe economie.

Va rog frumos daca a-ti putea sa ma indruma-ti intr-un fel si daca exista vreo sanctiune in ceea ce priveste necorespunderea salariului de pe cartea de munca cu cel de pe fluturas.

Cel mai recent răspuns: edina , utilizator 16:55, 14 Decembrie 2005
pe fluturas cate ore iti sunt trecute ca ai lucrat?
Eu lucrez la ture.160 ore in fiecare luna.
prin oug 115/2005 procentul de majorare anual pt personalul contractual din unit. sanit. se acorda astfel: 45% din crestere incepand din ian.2005, 55% din octombrie 2005; ce anume v-au explicat si au spus ca nu intelegeti? salariul de baza trebuie sa fie acelasi in fluturasi si in cartea de munca; solicitati-le in scris clarificari, cu nr. din registratura si pastrati fluturasii;
Ultima modificare: Miercuri, 14 Decembrie 2005
mihaimir, utilizator
Pentru recuperarea salariului din perioada in care drepturile Dvs. salariale nu v-au fost achitate integral, in conformitate cu inregistrarile din cartea de munca, (cu toate ca afirmati ca v-ati indeplinit norma de munca, nu ati fost penalizata si nici nu ati absentat nemotivat) - in plus de ceea ce vi s-a recomandat mai sus (de a solicita societatii explicatii in scris printr-o adresa pe care sa primiti nr. de inregistrare), puteti sa folositi in paralel si calea legala. In primul rand, - si asta e calea cea mai usoara - ITM are un hot-line (il puteti afla de la 931) unde puteti sesiza problema cu care va confruntati. Vor veni in control in mod sigur si vor rezolva problema. Daca este asa cum ati spus si, mai ales ca, dupa ce ati solicitat copie dupa cartea de munca, ati primit salariul integral, eu cred ca "este ceva putred" acolo, cu iz de infractiune. In orice caz, indiferent daca au gresit sau daca v-au furat, trebuie sa va dea banii (diferenta dintre suma efectiv incasata si cea inscrisa in carnetul de munca). In cererea pe care o veti formula si inregistra la ei asta veti solicita in primul rand.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Carte de munca-salariu ion_ceci ion_ceci Buna ziua Sunt asistenta medicala intr-un spital din Bucuresti si am urmatoarea problema: Am cerut copie la serviciul personal dupa cartea de munca unde ... (vezi toată discuția)
Spor de vechime inclus in salariul de baza DanyCxxx DanyCxxx Buna ziua. Sunt angajat ca Pedagog Recuperare G5 in cadrul DGASPC(institutie bugetara) si am observat ca pe chenzina nu imi apare sporul de vechime. Cand am ... (vezi toată discuția)
Noua lege a salarizarii cam_gav cam_gav pentru sistemul sanitar-care este salariul de baza care va sta la calculul garzilor la medici pe luna ianuarie 2010? dar pentru calculul sambetelor si ... (vezi toată discuția)