Am cumparat online de pe emag.ro o multifunctionala laser.
Produsul s-a stricat in perioada de garantie.
Emag.ro refuza sa repare imprimanta pe motiv ca as putea avea la PC un port USB defect si asta ar putea fi motivul defectiunii, desi eu le-am spus ca folosesc multifunctionala doar ca copiator si nu conectez nimic la portul USB al multifunctionalei.
Deasemenea au schimbat statusul din SE ASTEAPTA PIESE in DEFECT NEMANIFESTAT, si refuza sa prelungeasca garantia cu zilele cat produsul a fost in service, pentru a scoate produsul din garantie.
Multifunctionala nu pornea deloc, nu se aprindea displayul, era moarta. Cum defect nemanifestat, ca era o chiestie clara nu ceva care lasa loc de interpretari.
Cand i-am confruntat cu problema la receptie in service, au vazut ca nu se aprinde si au spus ca ei nu sunt tehnicieni si ca nu isi dau seama daca functioneaza sau nu!! Trebuie sa fi tehnician sa iti dai seama ca daca e bagata in priza si apesi pe power si nu porneste este defecta??
Foarte urat din partea emag.ro. Sa ma sicaneze, si sa se sustraga de la indeplinirea obligatiei de a asigura garantia produselor.