avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 879 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Concediu de odihna dupa CCC
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Concediu de odihna dupa CCC

Buna. Am tot citit articolele de aici in legatura cu acordarea CO dupa CCC dar as vrea totusi o clarificare. Intre 2015- aprilie 2017 sunt in concediu crestere copil. Sunt profesor titular si as vrea sa stiu daca pot solicita concediu de odihna la intoarcere. In plus inainte de a intra in prenatal am lucrat 1 semestru, timp in care mi am luat doar cateva zile CO. Se pot cere si zilele de CO restante?
Va multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 18:07, 11 Martie 2017
1. Art.146 C.mun.
...
(2) In cazul in care salariatul, din motive justificate, nu poate efectua, integral sau partial, concediul de odihna anual la care avea dreptul in anul calendaristic respectiv, cu acordul persoanei in cauza, angajatorul este obligat sa acorde concediul de odihna neefectuat intr-o perioada de 18 luni incepand cu anul urmator celui in care s-a nascut dreptul la concediul de odihna anual.
.....

Asadar, pana la 01.07.2017 , angajatorul este obligat sa acorde concediul de odihna neefectuat pentru perioada din 2015.

2. La revenirea din CCC va puteti lua CO cu aprobarea angajatorului.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Concediu de odihna dupa revenirea din concediul pentru cresterea copilului aom15 aom15 Buna ziua! Lucrez in invatamat, sunt titulara, iar in anul 2015, 20 aprilie, am intrat in concediu prenatal/postnatal, apoi in concediu pentru cresterea ... (vezi toată discuția)
Concediu de odihna obligatoriu elena_gg elena_gg Buna seara, Am contract de munca individual ca bugetar din ianuarie 2015, in tot acest timp nu am avut concediu de odihna. Nu am dorit concediu de odihna si ... (vezi toată discuția)