Buna ziua!
Am o Intreprindere Individuala cu codul de activitate 479,1 si un sediu social. Activitatea o desfasor doar online, livrarile le fac prin curier sau posta. Ambele emit chitante, prin urmare nu mai am obligativitatea de a emite bon fiscal. Problema este ca, clientilor din oras le livrez personal comenzile, nu prin firme de curier sau posta. Intrebare este: pentru clientii de oras mai trebuie sa adaug un cod caen si sa inregistrez o casa de marcat? Se poate inregistra o casa de marcat pe un sediu social? Dacă clientul din oraș plătește factura prin bancă: plata cu cardul, op, depunere numerar și specifică datele facturii,etc. și plata apare în extrasul de cont, tot este obligatoriu emiterea bonului fiscal? Mulțumesc mult. Astept cu interes raspunsul dvs.
Daca incasati doar prin banca, puneti la colet factura si atat. Fara casa de marcat nici pentru cei din oras. In rjip se trec datele din extrasul de cont.
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.