avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1184 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Abonamente telefonice
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Abonamente telefonice

Buna ziua acum un an sau doi am fost abordată telefonic de către un operator Vodafone. Nu aveam abonament era o cartela simpla care o reincarcam lunar dar operatorul mi-a spus că am fost " urmărită " și au văzut că lunar îmi reincarc cartela cu 6, 7 sau 5 euro. Am răspuns afirmativ așa este și mi-a propus sa-mi facă abonament cu un cost de 30 de lei lunar am fost de acord. Am dat o poza pe Whatsapp cu buletinul cum îmi ceruse și mi-a spus ca sa închid telefonul in următoarele 10 minute. Nu am semnat nici un contract. Și nici odată nu am primit copie după acel contract. Mi-am dus părinți la Vodafone pentru portare mi de păruse foarte eficient că toată familia sa avem aceeași rețea. ( Țin să precizez că nu aveam nici un venit atunci eram o simpla fata la liceu care primeaa bani de la părinți ) Consultantul mi-a zis că două luni nu voi mai plati deoarece i-am adus pe ai mei. Cand am ajuns la cele 2 luni de ne plata hop mi-a venit factură, am fost la consultant și a i-am spus de ce și el mi-a a spus că nu sa salvat în calculator. I-am spus foarte clar că nu am nici un venit sunt eleva la liceu și că banii de pe abonament i-am cheltuit deoarece el mi-a spus că am gratuitate. După terminarea liceului am plecat în afara sa locuiesc cu viitorul soț. De 2 săptămâni sunt acasă la părinți din cauza unor probleme de sănătate, și am primit o scrisoare de la Vodafone cu o plata instiintare de plata de 419.43 Ron. Cu toate că eu nu am mai folosit acea cartela de la incidentul cu cele două luni gratuite deoarece mi-a tăiat tonul. Ce se poate face in acest caz, eu nu am semnat nici un contract și nu am primit niciodată un contract acasă așa cum au spus că nu-l vor trimite. Vă mulțumesc
Cel mai recent răspuns: everidd , utilizator 11:38, 18 Martie 2017
~ Conținut șters la cerere ~

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Reziliere contract făcut prin inducere în eroare eugen77 eugen77 am fost in magazinul vodafone,sa reincarc cartela sotiei,vanzatorul a spus ca trebuie sa semnez ca incarc cartela sotiei,iar peste o luna neam trezit ca avem ... (vezi toată discuția)
Vodafone își bate joc de noi Alina-Manuela Alina-Manuela I-am făcut soțului meu un abonament de telefon la Vodafone acum 4 ani.I-am specificat doamnei ca vrem un abonament care sa il poată folosi in toată ... (vezi toată discuția)
Bună ziua am o întrebare am făcut o prelungire de abonament ... catalinciprian catalinciprian Bună ziua am o întrebare Am făcut o prelungire de abonament online /telefonica cu telefon cu tot azi mia ajuns telefonul și tot în aceeași zi am făcut ... (vezi toată discuția)