mdDentist a scris:
Ce vreau sa fac eu e sa aduc lista la normalitate..adica daca am facturile pe martie pana in 20-22 martie venite..sa afisez lista pe 23. astfel se aduna mai repede banii de la proprietari..si fondul de rulment nu e mereu intins..la maxim..adminul fiind mereu in lipsa de bani pentru a achita facturile.
Atentie la termeni: cum adica daca ai facturile pe
martie pana in 20-22 martie?
Poti sa zici ca ai facturile pe
februarie pana pe 20-22 martie si ca vrei sa calculezi lista de plata pe februarie pe 23 martie - intelegeti?
Eu, impreuna cu inca cateva mii de administratori am primit pana astazi toate facturile si cheltuielile
lunii februarie si trag nadejdie ca luni, 20.03.2017 sa le afisez si astfel sa ma si incadrez in prev.
HG. 1588/2007 Art. 25. - (1) administratorii au obligatia de a afisa lista de plata in termen de maximum 5 zile de la data primirii ultimei facturi expediate prin posta.
Cunosc administratori (am folosit si eu metoda) care au doar 1-2 facturi de achitat la furnizori, sa zicem apa si incalzirea. Ce fac baietii? Asista la citirea contorilor, primesc procesul verbal de citire si au acces la cantitatea primita. Cunosc pretul, fac cateva calcule acolo si stiu valoarea cu care o sa vina factura peste 10-12 zile..., deci au tot timpul din lume sa calculeze repartizarile pe lista de plata. Desigur, cand vin facturile, nu au decat sa le confrunte nitel...
Toate acestea se fac cu largul concurs al conducerii asociatiei, a cenzorului - dar una peste alta, este vorba de incredere. Avantajul este cel aratat de catre dvs. - nu ai treaba cu Fd. de rulment, ai facut incasarile in 10 zile, ai achita furnizorii si hai noroc la la mai mare, ne vedem toti de treaba noastra.
Succes!