avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1002 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... Permis auto expirat
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

Permis auto expirat

buna ziua ,am permisul expirat din data de 22 03 2017 am facut toate actele necesare pentru preschimbarea permisului mam dus pe 22 03 2017 sa il prescimb dar nu am stiut ca trbuie sa imi fac programare online pentru al putea preschimba,am facut programarea dar cea mai apropiata data disponibila e pe 13 04 2017,intrebarea mea este pot optine o dovada sa pot circula in continoare ?mentionez ca lucrez ca sofer. multumesc o zi placuta
Cel mai recent răspuns: baciumihai , utilizator 13:34, 27 Martie 2017
Nu trebuia sa lasati preschimbarea in ultima zi, aveati posibilitatea sa il preschimbati cu cel mult 15 zile anterior expirarii.

Dovada inlocuitoare cu un termen de valabilitate de 15 zile se elibereaza numai dupa depunerea actelor.

Puteti circula cu permisul expirat dar riscati o amenda in cazul in care sunteti verificat in trafic.

Articolul 101
(1) Constituie contraventii si se sanctioneaza cu amenda prevazuta in clasa a III-a de sanctiuni urmatoarele fapte savarsite de persoane fizice:
1. conducerea unui autovehicul si tractor agricol sau forestier cu permis de conducere a carui valabilitate a expirat;

c) clasa a III-a - de la 6 la 8 puncte-amenda;

6 x 145 / 2 = 435 lei in 2 zile lucratoare.
multumesc

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Permis auto expirat Livingston Livingston Buna ziua ! Am o problema : permisul auto imi expira in 2 zile. Am facut o programare online pentru data de 22 Iunie, prima zi liberă la programări. ... (vezi toată discuția)
Art. 101 oug 105/2002 raspunderea contraventionala Sunrunner Sunrunner Art. 101 OUG 195/2002 Răspunderea contravenţională Noul Cod Rutier actualizat 2017. OUG 195/2002 CAPITOLUL VII Răspunderea contravenţională Art. ... (vezi toată discuția)