As dori sa stiu si eu cum se procedeaza in cazul cand este necesara indrepatarea erorii materiale din organigrama si statul de functii al unei comune in ceea ce priveste corectarea denumirii unui post de contractual (evident printr-o HCL)
Se cere aviz in acest caz de la A.N.F.P. ? Daca se poate sa imi dati si temeiul legal care se aplica in aceasta situatia v-as fi foarte recunoscator.
Poate are cineva hotarari de consiliu de indreptare erori din organigrama si S.F. semnate si stampilate, va rog sa trimiteti si mie pe mail-ul serviciuapasarichioi@yahoo.com.
Fie ca e vorba despre o eroare materiala fie despre alte erori aceastea se corecteaza prin adoptarea unei hotarari rectificative al carei proiect se intocmeste la fel cu oricare altul, cu rezerva ca art. 1 va cuprinde dispozitii privind indreptarea erorii din Hotararea CL X din data de y.
Pentru ce sa cereti avizul ANFP, pentru a corecta o eroare? Nu este cazul.