avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 734 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Executare silită Credit bancar cu executare silita
Discuție deschisă în Executare silită

Credit bancar cu executare silita

Bună seara,
Îndrăznesc să aduc în discuție, o situație în care am avut un credit bancar, pe care ulterior nu am mai putut sa îl achit,astfel s-a dispus executarea silită către judecătorie si poprire 1/3din salariu, dosar deschis in 2014.
Suma hotărâtă de către judecător cuprinde creditul restant + dobânzi, penalizari,comisioane aferente neincasate + cheltuieli de executare silită.
Am fost anunțat de către compania la care lucrez ca suma datorată prin instanța a fost achitată.
In momentul in care am cerut executivului judecătoresc, dovada ca s-a încheiat creditul, mi s-a comunicat că figurez cu alte restanțe si alte cheltuieli de executare.De ce ?daca in dosarul respectiv s-a ajuns la suma impusă de către judecător?
Ulterior, am primit o înștiințare in acest sens si o alta poprire pe salariu, nejustificandu-mi ce reprezinta suma.
Am trimis o adresa executorului judecatoresc pentru a mi se explica. Nici un răspuns până în momentul de față.

Cum ar trebuie să procedez? Sau ce ar trebui sa fac in continuare?
Cel mai recent răspuns: Tuca ioana , utilizator 14:12, 6 Aprilie 2017
~ Conținut șters la cerere ~
Am fost la executorul judecatoresc dar nu mi s-a comunicat decat faptul ca s-au calculat alte dobanzi,penalizari si alte cheltuieli de executare silita.
Mentionez faptul ca suma initiala care a fost impusa de catre instanta in titlul executoriu a fost stinsa conform desfasuratorului solicitat la companie de catre mine.Ultima instiintare pe care am primit-o nu are nici un titlu de executare in spate,stabilit de instanta .Poprirea pe salariu primita de mine si trrimisa catre companie este valabila in cazul acesta?
Nu mi s-a raspuns la adresa pe care am trimis-o executorului judecatoresc.
Ar trebui sa fac contestatie.Dar unde?