Xerxes77 a scris:
acest acord nu poate fi obtinut pentru ca nu avem sef de scara, si nu are cine sa convoace sedinta.
Raspunsul demonstreaza ca presedintele dv de asociatie nu cunoaste dispozitia in vigoare
Dispozitiile in vigoare nu precizeaza existenta functiei de "sef de scara"
In schimb pentru verificarea partii comune de instalatii,dispozitia in vigoare prevede fara exceptii
L nr 230/2007 Art. 15
Cu un preaviz de 5 zile, proprietarul este obligat sa accepte accesul in apartamentul sau in spatiul sau al unui delegat al asociatiei, atunci cand este necesar sa se inspecteze, sa se repare ori sa se inlocuiasca elemente din proprietatea comuna, la care se poate avea acces numai din respectivul apartament sau spatiu.
Fac exceptie cazurile de urgenta, cand accesul se poate face fara preaviz.
@Xerxes77 a scris
Administratorul refuza sa faca diverse activitati (verificare functionare cladire, citire index apometre etc.) pe motiv ca are nevoie de sef de scara, care sa faca parte dintr-o comisie (pentru apa), si din comitetul executiv al asociatiei (pentru alte hotarari).
Pentru ca sa cunoasteti in detaliu drepturi si obligatii proprietari,limite de competente reprezentanti asociatie de proprietari,parcurgeti legislatia in domeniu L nr 230/2007 si HG nr 1588/2007
Trebuie sa cunoasteti ca administratorul de imobil este angajatul asociatiei de proprietari cu limita de competenta de executie hotarari dispuse de adunarea generala,decizii dispuse de catre presedinte si de catre comitetul executiv
Atributiile administratorului de imobil sunt concret prevazute de dispozitiile in vigoare,de raportul juridic incheiat cu angajatorul asociatia de proprietari si in fisa postului
Daca administratorul de imobilrefuza sa faca diverse activitati care ii intra in obligatii,inseamna ca presedintele de asociatie tolereaza si favorizeaza incalcarea dispozitiilor in vigoare
Conform dispozitii in vigoare asociatia de proprietari detine obligatia sa asigure buna functionare a partii comune de constructii si instalatii din imobil
Repezentantul legal al asociatiei de proprietari este presedintele de asociatie,care daca intelege sa exercite cu respect si cu buna credinta obligatiile asumate,atunci poate dispune masuri in comitetul executiv obligatorii si pentru administratorul de imobil si pentru proprietarii din imobil