avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 433 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate în general Contabilitate freelancing
Discuție deschisă în Contabilitate în general

Contabilitate freelancing

Buna seara,
Ma puteti ajuta si pe mine cineva cu un raspuns ?
Doresc sa lucrez ca freelancer pe site-uri gen Upwork, Freelancer etc.. , o sa ma inregistrez ca PFA sau SRL si ar urma sa fiu platit prin intermediul Paypal prin cont bancar, practic lucrez pentru site , el o sa imi trimita banii
Exista vreo modalitate sa emit facturi gen direct cand imi retrag banii , fara sa facturez fiecare client cu care lucrez deoarece sunt foarte multi din toate lumea care o sa comande si poate nu sunt toti dispusi sa imi dea toate detaliile .
Este cineva care a trecut prin aceasta situatie imi poate oferii un raspuns concret fie prin mesaj privat sau la acept post . As aprecia enorm .
Va multumesc frumos , o seara buna !
Cel mai recent răspuns: Utilizator2024 , utilizator 17:09, 27 Ianuarie 2024
Foarte edificator raspunsul dvs., multumim. Daca se poate, in situatia platilor ca in exemplul de mai sus, cand plata se face prin intermediul platformei, catre cine se emite factura, avad in vedere ca nu se cunosc toate informatiile despre clienti, multi platind doar prin PayPal?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Venituri din freelancing MihaiPFA MihaiPFA Buna ziua Am nevoie de un sfat din partea d-voastra. Eu prestez servicii pe anumite site de freelanceri pentru diferiti clienti din strainatate. ... (vezi toată discuția)
Pfa prestari servicii freelancing / depasire plafon tva dorincornea dorincornea Am un PFA la norma de venit (cod CAEN 6202) si prestez servicii de consultanta IT exclusiv printr-o platforma online de intermediere pentru servicii de ... (vezi toată discuția)