avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 560 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Codul rutier, contravenţii şi ... Consecinte accident
Discuție deschisă în Codul rutier, contravenţii şi probleme conexe

Consecinte accident

Bună seara. Pe am și eu o întrebare la dumnevoastră. Pe 10 martie am lovit ușor o doamnă pe trecerea de pietoni. Mam înțeles cu doamna și nu are nici o pretentie materiala. La ce mă pot aștepta la soluționarea cazului ca sunt începător în ale condusului.
Va mulțumesc anticipat
Cel mai recent răspuns: Gabriela Pintea , Consilier juridic 18:20, 28 Mai 2017
Daca s-a deschis dosar penal pentru vatamare corporala din culpa, se va dispune clasarea.
Și pe cât timp mi se poate suspenda permisul de conducere având în vedere ca eu sunt începător?
Intervenţie moderator

Am rugămintea să nu deschideți același subiect de mai multe ori (pct. 3.3 din regulamentul Forumului). Dacă mai aveți întrebări sau dacă situația din întrebarea inițială este în continuare nerezolvată, continuaţi discuţiile începute. Am șters discuția care o dubla pe aceasta și am postat mesajele mai jos. Mulţumesc!

Gabriela Pintea

cocioaba.mihaita16@yahoo.com a scris:
Bună ziua am și eu o întrebare .Am lovit un pieton pe trecere de pietoni. El nu are nici un fel de pretenții materiale. La ce mă pot aștepta după clasarea dosarului penal care mia fost întocmit având în vedere ca eu sunt începător? Mulțumesc anticipat

cyan a răspuns:
Suspendarea permisului pentru 90 zile.

Articolul 103-oug195
(1) Suspendarea exercitarii dreptului de a conduce autovehicule si tractoare agricole sau forestiere se dispune: