As avea nevoie sa ma ajutati cu o informatie .
Acum un an de zile , din cauza faptului ca aveam nevoie de o suma de bani urgent , iar procedura de a face un credit la banca era de durata , am facut un credit la Provident ,pentru suma de 1500 de lei , cu plata săptămânală la agent .
Totul a decurs perfect normal pana in luna decembrie când am vrut sa platesc o suma mai mare de bani , fiindca voiam sa imi inchid creditul cat mai curand posibil.M-am întâlnit cu doamna agent sa ii dau bani , si am stabilit de comun acord sa ma contacteze când va trebui sa fac urmatoarea plata . Mentionez ca inainte de ultima intalnire cu doamna eu mi am schimbat numarul de telefon , dar am anunțat o , ea spunând ca l a înregistrat pe cel nou .
Pana la sfarsitul lunii martie eu am stat linistata , stiind ca doamna nu m a cautat fiindcă acea perioada din decembrie si pana atunci a fost acoperită de acea sumă de bani pe care o achitaaem . Intr o zi m am trezit cu ea la locul de munca , foarte indignată , spunându mi ca nu am mai achitat de mult timp si ca ea a încercat sa ia legătură cu mine dar ca a pierdut numarul meu vechi . Din cauza faptului ca doamna si nici instituția in cauza nu m au instintat in niciun fel ca trebuie sa reiau plățile am fost inscrisa in biroul de credit cu intarziere de 60 de zile pentru suma de 240 de lei . Le am solicitat sa ma scoată din biroul de credit pentru motivul ca efectiv nu am stiut ca trebuie sa reiau plățile deoarece agenta nu m a sunat iar eu am stat linistita fiindcă stiam ca am plătit in avans .am solicitat un desfasurator al apelurilor ca sa demonstrez ca doamna nu a luat legătură cu mine in acea perioada insa avea numarul meu nou , fiindcă am comunicat inainte sa fac eu acea plata .
Întrebarea mea este ce demers pot face impotriva lor in cazul in care ei refuză sa solicite stergerea mea din biroul de credit ? Si as mai avea nevoie sa stiu car3 sunt obligatiile acestei instituții , inainte de a inscrie un client in biroul de credit ?
Va multumesc anticipat , răspunsul dumneavoastra mi ar fi de mare ajutor !
Buna ziua!
Faceti o adresa catre Provident, prin care sa explicati situatia si, in plus, sa mentionati sa va faca dovada notificarilor de inscriere in BC, in conformitate cu prevederile Deciziei 105/2007, solicitand stergerea inscrierilor efectuate cu nerespectarea prevederilor legale aplicabile. Daca, in termen de 15 zile de la trimiterea adresei, Provident nu raspunde sau daca apreciati ca raspunsul lor nu este legal, sesizati ANSPDCP(gasiti informatii despre procedura plangerii pe www.dataprotection.ro).
Provident
Dan Belea
Am un imprumut la provident pe care nu l-am mai platit de peste 1 an. Mentionez ca am fost sunat de cineva de la ei acum vreo 6 luni si mi-au spus ca trebuie ... (vezi toată discuția)