avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 404 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Produs zgariat cumparat online
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Produs zgariat cumparat online

A fost cumparat un laptop online, de nou.Dar dupa ce a fost scos din cutie, produsul avea o zgarietura. Putem returna acest produs in cele 14 zile calendaristice, sa se ceara altul in schimb sau banii sa fie returnati, tinand cont ca nimeni nu s-a gandit sa filmeze procedura de dezasamblare,sa exista dovada ca nu persoana fizica este de vina, ci fabrica?

multumesc mult
Cel mai recent răspuns: Srb , utilizator 16:41, 4 Iunie 2017
~ Conținut șters la cerere ~
exista magazin in bucuresti, se numeste iStyle(comanda a fost facuta online). Dar este mai mult ca sigur ca nu voi putea returna produsul din cauza ca o sa se puna aceasta problema pe capul persoanei fizice
Ultima modificare: Duminică, 4 Iunie 2017
Srb, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Drepturi consumator profesie liberala ElenaAilincai ElenaAilincai Buna ziua. Am o problema destul de mare (in jur de 5000 RON). Am facut comanda de un laptop la un magazin online, si cand mi-a sosit coletul am constatat ca ... (vezi toată discuția)
Garantie laptop - inlocuire sau reparatie ? akatistu akatistu Buna ziua. Am cumparat un laptop de la firma X (distribuitor) din Bucuresti, prin curier rapid (eu locuiesc in Cluj). Am intampinat cateva probleme cu el ... (vezi toată discuția)
Returnare produs utilizat eticbravo eticbravo Buna ziua, detin un magazin online si ma confrunt cu urmatoarea situatie: am vandut un o placa de par (de buna calitate) iar clientul m-a anuntat ca doreste ... (vezi toată discuția)