eferalgan a scris:
cheltuielie le platesc vazatorului Directiei de Administrare a Fondului Locativ
Aveti incheiat un contract de administrare cu DAFL in baza caruia ii platiti cheltuielile cu consumurile (apa, energie, etc.) sau singura "legatura" este cea din contractul de v/c in care se precizeaza ca
Cumparatorul se obliga si declara in mod expres sa continue raporturile de administrare cu vanzatorul imobilului pana la infiintarea asociatiei de proprietari
?
In contractul de inchiriere se preciza explicit ce anume cheltuieli platiti, apa, energie, salarii? Era precizat cuantumul penalizarilor si modalitatea de calcul?
Atata timp cat in contractul de v/c nu este se face nicio trimitere la clauze din contractul de inchiriere (nici nu ar avea cum), nu se precizeaza ce trebuie sa platiti, sintagma "raporturi de adminstrare" avand un caracter general, este evident ca nu aveti ce penalizari sa platiti, cel mult platiti cheltuielile curente de administrare si consumurile individuale. Nici macar salariile nu ar trebui sa le platiti.
DAFL nu poate invoca asimilarea cu o asociatie de proprietari intrucat nu are temei legal.
Opinia mea este ca nu trebuie sa mai platiti si penalizari nefiind precizate in contractul de v/c.
Raspundeti si la intrebarile dlui @Adam Grecu, sa ne lamurim asupra situatiei.