Pentru a putea identifica eventual cine poarta vina situatiei,sa reluam cronologic
1-Masina am cumparat-o de la Dona Seat Constanta, cu contract de credit in anul 2009.
Din 2009 pana acum am folosit masina zilnic si am facut 4 ITP-uri (
2011, 2013, 2015, 2017)
2-Autoritatile de la frontiera au spus ca talonul pe care il detin (detineam...) apare ca fiind anulat din anul 2010 si ca este emis un alt talon pentru masina mea
Rezulta ca dealerul nu are nici o tangenta cu situatia cu care se confrunta autorul topicului
Dealerul a iesit din ecuatie deoarece nu este competent sa emita talon auto
3-Astfel de probleme cu inregistrari de situatii nereale sunt frecvente ,nu se datoreaza nici producatorului auto,nici dealerului,ci autoritatilor care administreaza baza de date evidenta auto
Cunosc situatie identica ,culmea ,petrecuta tot in metropola de la malul marii,in care un proprietar vehicul la interval de 12 ani de la achizitie vehicul,dupa ce a circulat fara probleme in tara si in afara,la momentul in care trebuia sa introduca datele raportului de verificare ITP i s-a comunicat ca numarul de identificare este blocat in baza de date,urmare a fptului ca vehiculul figura drept furat
Proprietarul a reusit sa solutioneze problema dupa demersuri derulate pe parcursul a 8 ani
4-In astfel de cazuri,proprietarul trebuie sa solicite autoritatii responsabile in emiterea talonului ,motivul pentru care
apare ca fiind anulat din anul 2010 si ca este emis un alt talon pentru masina mea,
,de ce a fost anulat talonul si cui a fost comunicat postal noul talon
5-Este hazardat a ne pronunta asupra variantei cu documente duble-exista precedente,inclusiv in Constanta