Daca se inchiriaza un apartament unei firme, cu scopul de a servi ca locuinta pentru angajatii acelei firme, ce acte sunt necesare si daca expun proprietatea la vreun pericol,de exemplu sa creeze firma datorii si sa impiedice proprietarul sa vanda sau sa reinchireze locuinta.
Acelasi caz daca apartamentul/proprietatea sunt inchiriate cu scopul de a face sediu de firma sau punct de lucru.
Mi s-a propus de curand sa dau spre inchiriere proprietatea unei firme ca sa faca punct de lucru si nu stiu la ce pericole ma expun, va rog sa ma lamuriti daca se poate.
Dv sunteti proprietarul bunului imobil,respectiv detineti calitatea de locator in cadrul contractului de locatiune pe care urmeaza sa il incheiati cu locatarul
Introduceti clauze asiguratorii in cuprinsul contractului
Este diferenta semnificativa intre inchiriere spatiu cu destinatia de locuinta si schimbarea destinatiei din locuinta in sediu de firma,care necesita acordul vecinilor,incheiere de conventie cu asociatia de proprietari in vederea hotararii obligatiilor de plata
In cadrul contractului de locatiune prevedeti garantie,obligatia locatarului de achitare obligatii de intretinere in termenul stabilit de catre asociatia de proprietari,conditii reziliere contract,caz de forta majora,etc
Gasiti pe site "n" modele contract de locatiune,pe care il puteti personaliza
Nu omiteti obligatia de declarare in termen legal a contractului la autoritatea fiscala teritoriala
Succes !
Punct de lucru
dora negrea
Buna ziua, din nou!
Am un apartament pe care doresc sa-l inchiriez. Unul din clienti a venit, dar mi-a spus ca inchiriaza apartamentul, dar ca ar dori ca ... (vezi toată discuția)