avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 515 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Nu am primit factura / bon / chitanta
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Nu am primit factura / bon / chitanta

Buna ziua. O sa prezint pe scurt problema Am apelat acum câteva luni la o firma pentru câteva servicii. Banii au fost dați în rate . La ultima montare patronul a venit cu o factura și o chitanță , urmând că eu sa i dau restul de bani . Fiind de buna credință i am dat acestuia toți banii , însă acesta a sunat contabilul și a zis că nu poate lăsa factura și chitanță pentru că le a greșit, și că în ziua următoare îmi aduce altele. De atunci au trecut 3 luni și de fiecare data când îl sun mă tot amână, ce pot face în acest caz pentru a mi primi chitanta și factura de la acesta ? Unde ar fi mai ok să l reclama OPC, politie, pot rezolva ceva ?
Cel mai recent răspuns: Iulian MANEA , Contabil 21:48, 17 Iulie 2017
Reclamati la OPC sau ANAF. Daca puteti dovedi ce lucrari s-au facut, cu atat mai bine.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Lucrare izolatie reclamatie opc DanaAP DanaAP Buna ziua. O lucrare de izolatie la o parte comuna a imobilului a fost facuta gresit si s-au produs pagube materiale. La plata lucrarii a contribuit doar un ... (vezi toată discuția)
Înșelăciune?- contract prestari servicii nerespectat Ramona Lazar Ramona Lazar Buna ziua, am găsit un anunț pe olx cu o firma care face scări din lemn (Câmpina), i-am contactat și le-am virat in cont din contul nostru aproape ... (vezi toată discuția)
Amenda pentru ca am sunat la 112 MateescuMihaela MateescuMihaela Buna ziua. Locuiesc in Brasov, si in data de 9 martie, am cumparat de la o statire petrom din hunedoara, 2 cartuse de tigari, urmand sa ies din tara. Cand am ... (vezi toată discuția)