Buna ziua, am cumpărat o mașina de spălat, la 2 săptămâni s-a stricat, s-a ars placa electrică, am sunat, au venit si au reparat-o. Dupa câteva zile s-a ars din nou, au reparat-o din nou. Dupa 1 săptămâna s-a ars din nou si vânzătorul a refuzat sa o mai repare. Eu am insistat ca e defect din fabrica, mașina am primit-o de noua cu apa, vânzătorul a zis ca a fost testata. Am fost la protecția consumatorului si ei i-au dat câștig de cauza vânzătorului pe motiv ca mașina este in baie si priza tot in baie. In aceeași poziție am avut o mașina timp de 10 ani si nu s-a întâmplat nimic. Ce mai pot face ca sa îmi fie mașina reparata/ schimbată pe garanție?
ynocentta
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Pentru a putea beneficia de inlocuirea produsului este necesar sa obtineti negatie de la initatea care asigura service-ul produselor
Atat timp cat instalatia electrica corespunde normelor in vigoare ,nu conteaza unde este amplasata sau alimentata electric masina de spalat,poate sa fie instalata atat in bucatarie,
baie,hol,etc