Am cumparat online o masina de spalat. La livrare totul parea in regula..Am primit-o in 21 noiembrie dar am montat-o in 5 décembrie cand ne-am mutat.La prima utilizare masina facea un zgomot anormal si mirosea a cauciuc incins. Am contactat service Whirlpool si tehnicianul a venit in 10 decembrie constatand ça motorul este defect si trebuie inlocuit, masina de spalat fiind noua. Am refuzat reparatia. Consider ça am platit pentru un produs nou si nu pentru unul care necesita reparatii fara a fi folosit.Atunci aceste produs nu mai este nou, ci second hand dar la pretul unuia nou..La livrare am constat pe hublou condens, iar cei de la magazin mi-au spus ça produsul a fost testat inainte de a fi livrat!!!!!!
Sesizarea de la ANPC mi-a lasat un gust amar. Nu am returnat produsul in 14 zile si nu am vrut sa o repar. Atunci care mai este diferenta intre un produs nou reparat si unul nou nereparat?
Ce solutii am pentru a avea un produs conform pentru care am platît pretul cerut de vanzator?
Daca as fi stiut ça trebuie sa-l repar nu l-as fi cumparat.
legea 449/ 2003 prevede aducerea la conformitate a produselor defecte in garantie, de catre vanzator, gratuit. conformitatea este corespondenta dintre caracteristicile reale si cele scrise in specificatie.
dvs trebuie sa invocatia garantia, in conditiile legii. pentru informare: daca motorul vi s-ar fi ars la 3 zile dupa receptie, tot nu ati fi putut returna masina, fiindca razgandirea e una iar defectiunea in garantie, altceva.
Defectiune frane!
corinteanu
buna ziua!
am cumparat o masina direct de la dealer in decembrie 2009 iar in martie 2010 s-a produs o defectiune la sistemul de franare, iar la service i-au ... (vezi toată discuția)