Buna ziua,
Am inchiriat un apartament unei firme din Iasi pentru a caza muncitorii ce lucreaza in Timisoara pentru aceasta firma. In contractul de inchiriere este stipulat faptul ca eu voi achita taxele, dupa care sumele de bani mi se vor innapoia in baza chitantelor/OP, dupa caz. Probleme intampin cu chitanta cu taxele de la bloc. Asociatia de proprietari inca are denumirea strazii vechi, administratorul blocului sustine ca este legal sa nu schimbe denumirea asociatiei de proprietari si sa functioneze asa. Problema este ca am incheiat contractul de inchiriere pe un apartament situat la adresa X, iar chitanta cu cheltuielile de bloc are antet si stampila cu "Asociatia de proprietari adresa Y". Strada si-a schimbat denumirea de minim 10 ani. Cum pot eu demonstra ca este vorba de aceeasi adresa ? Are administratorul blocului obligatia de a schimba denumirea asociatiei de proprietari, astfel incat sa coincida cu noul nume al strazii?
Nu stiu daca este OK sa se faca alta stampila cu un alt nume, atata timp cat in statut scrie un alt nume.
Pe mine nu ma deranjeaza; ii deranjeaza pe cei care imi deconteaza cheltuielile de la bloc, care nu inteleg de ce platesc o suma la "Asociatia de proprietari X10" si ei au inchiriat apartamentul de pe strada Y10. Probabil au impresia ca sunt pacaliti, nu imi explic altfel.
Cereti presedintelui asociatiei o adeverinta in care se consemneaza faptul ca numele strazii s-a modificat si o prezentati celor care va deconteaza cheltuiala.
Antet chitante
proprietaru
asociatia noastra a angajat o societate pt administrare si contabilitate,As dori sa stiu daca chitantele primite pt plata ch de intretinere nu trebuie sa ... (vezi toată discuția)