Buna ziua,
In iunie 1981 sotul meu s-a incadrat prin transfer interes serviciu intr-o Directie, pentru calificare curs electronist. A fost elev cu media retributiei timp de 6 luni. La terminarea cursului de calificare a fost autorizat si incadrat la acea Directie. A lucrat in continuare pana in august 1983, cand s-a transferat la o alta firma.
Directia respectiva era si este incadrata in grupa 1 de munca. Sotul meu a solicitat acum o adeverinta din care sa reiasa grupa superioara de munca si veniturile brute din acea perioada, pentru a le depune la Casa de pensii. I s-a raspuns ca arhiva unitatii s-a pierdut partial (societatea s-a divizat) si ca nu au de unde sa mai ia statele de plata, ca acelea nu mai exista. I s-a propus eliberarea unei adeverinte de grupa 1 conform inscrisurilor din Cartea de munca, dar de la Casa de pensii ni s-a spus ca nu este valabila o astfel de adeverinta.
Intrebarea este: ce demersuri putem face si unde, pentru a obtine adeverinta valabila cu incadrarea in grupa 1 de munca si cu veniturile brute din acea perioada, tinand cont ca se ridica din umeri si nu suntem ajutati de cei din actuala conducere a Directiei?
Mentionez ca la cererea depusa raspunsul primit prin posta a fost: "Deoarece in arhiva unitatii nu se regasesc acte doveditoare care sa ateste calitatea dvs. de salariat in cadrul unitatii noastre pentru perioada susmentionata nu putem solutiona favorabil cererea dvs."
Va multumim pentru ajutor!!