avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 889 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Acordarea grupei de munca
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Acordarea grupei de munca

Buna ziua sunt angajat civil al unei unitati din sistemul penitenciar si lucrez in aceleasi conditii ,cu acelasi program si in contact cu persoanele private de libertate ca si functionarii publici cu staut special din cadrul administratiei penitenciare si in comparatie cu acestia nu dispun de acordarea grupei a doua de munca.Intrebarea mea catre dumneavoastra este ,nu ar trebui sa beneficiez si eu de grupa de munca din moment ce lucrez ca toti ceilalti in acelasi mediu si aceleasi conditii cu acestia ?
Ultima modificare: Sâmbătă, 19 August 2017
Adrian 74, utilizator
Cel mai recent răspuns: Adrian 74 , utilizator 15:45, 20 August 2017
"Dispoziţiile art. 3 din H.G. nr. 1294/2001 reglementează în mod expres situaţiile în care personalul civil din Ministerul justiţiei (inclusiv cei din administraţia penitenciarelor) beneficiază după data de 1 aprilie 2001 de încadrarea în grupa I de muncă, în vederea pensionării. Procedura pentru stabilirea locurilor de muncă şi a categoriilor de salariaţi civili implică nu numai un Protocol între Ministerul Muncii şi Solidarităţii Sociale şi ministerul Justiţiei, dar şi ordinul conducătorului instituţiei, prin care se pune în aplicare metodologia prevăzută de H.G. nr. 261/2001. În lipsa unor asemenea dispoziţii, personalul civil nu poate beneficia de grupa I de muncă în vederea pensionării, ca şi personalul militar."
(Curtea de Apel Craiova, Secţia a II-a Civilă şi pentru Conflicte de Muncă şi Asigurări Sociale, Decizia nr. 2045 din 9 aprilie 2008, www.jurisprudenta.org
Ca si in nenumarate cazuri din scumpa noastra tara ,mori cu dreptatea in mana daca te adresezi instantelor,din cauza dezinteresului sau incompetentei unora .Multumesc frumos pentru raspuns