avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 681 soluții astăzi

Joi, 6 februarie, are loc evenimentul: AI Act: De la reglementare la implementare - Ghid practic de conformare pentru companii. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Incetare C.I.M.
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Incetare C.I.M.

Buna în privire cu un conflict de munca. Deci am început un contract de munca în anul 2010 care la început sediul era în alt județ tot anul 2010 s-a modificat contractul și județul unde era locul de munca la primul contract era alt contabil acum este altul. Sa desființat locul de munca, precizez ca angajatorul a fost Chinez. Deci angajatorul este plecat din tara, nici firma nu funcționează, din Aprilie 2017 mi-sa încetat contractul de munca. Problema mea este următorul: din anul 2010 am doua contracte neîncetate am primit documentația de la ANOFM deci nu am avut dreptul la șomaj din cauza problemei menționate mai sus. Contabilul actual a firmei mi-a comunicat ca de când el este totul este în ordine am mai avut schimbări de nume a firmei dar toate sunt încetate și el nu poate sa facă modificări anterioare adică din timpul celuilalt contabil. Am sesizat ITM ul și ne-a recomandat sa ne adresam
tribunalului in vederea soluționării litigiului de munca dintre mine si angajator. Pe cine sa dau in judecata daca angajatorul nu mai este in tara? Ce modalitate am sa mi se înceteze cele doua contracte? In situația mea nu pot sa dau in judecata fără avocat? Va rog sa-mi dați un sfat, ce am de făcut deoarece contractele astea o sa mă afecteze toata viața, nu pot sa mă pensionez, doamne fer nici pensie de boala nici șomaj.
Aștept răspunsul. Va mulțumesc mult.
Cel mai recent răspuns: Bossbandy , utilizator 11:27, 14 Septembrie 2017
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Angajatorul este societatea...cel care nu mai este in tara e patronul.

Dvs chemati in judecata societatea reprezentata de ....
Ok acum înțeleg. M-ați putea ajuta, îndruma unde as putea întocmi formalitățile ce trebuie sa predau la justiție?
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
V-am explicat anterior ca patronul a plecat si nu angajatorul care este societatea.

Actele se pot intocmi de catre o persoana specializata in domeniu.
Buna revin cu o mare cerere daca puteti sa ma ajutati.Am depus o cerere de chemare in judecata, as vrea sa optez fara avocat.Asa am formulat cererea.
CATRE,
TRIBUNALUL .......

Subsemnata ........... , domiciliata in ........., str........... nr ...... ap. ...... Jud. ......, CNP: .........., posesoare a C.I. seria ..... nr. ........ in temeiul dispozițiilor art. 194 Cod de procedura civila si art. 266 si urmat. Codul Muncii formulez prezenta:

CERERE DE CHEMARE IN JUDECATA
împotriva SC ............ SRL , cu sediul in ........., str. ........, nr. ...... et. ..... , RO ........., prin reprezentant legal- administrator, solicitând obligarea paratei la :
 emiterea deciziilor de încetare a contractelor de munca încheiate cu subsemnata reclamanta încă din anul 2010 si care apar la acest moment ca active
 efectuarea operațiunilor pe portalul REVISAL, in sensul încetării contractelor ramase ca active
 in situația in care parata refuza sa realizeze operațiunile de la petițele anterioare, hotărârea judecătorească sa tina loc de act legal in sensul încetării contractelor de munca in discuție
 cu cheltuieli de judecata.


Motive:
In fapt, intre subsemnata reclamanta si parata SC ........ SRL s-au încheiat mai multe contracte de munca încă din anul 2010 si pentru care nu s-au operat la momentul încetării acestora, de către angajator modificările in ceea ce privește derularea lor. Astfel ca, la momentul in care m-am prezentat la Agenția Județeana pentru Ocuparea Forței de Munca ....... in vederea depunerii documentației necesare pentru obținerea șomajului urmare a încetării activității desfășurate in baza contractului de munca nr. 14/10.03.2015 , încetat la data de 13.04.2017 , am aflat cu stupoare ca urmare a verificării situației mele apar ca active 3 contracte de munca cu același angajator SC .......... SRL si anume contractual de munca nr. 1033822/08.11.2010, contract nr. 3/25.11.2010 . Având in vedere situația, am solicitat angajatorului sa procedeze la emiterea de decizii de încetare a acelor contracte din 2010si sa facă cuvenitele mențiuni in programul Revisal si astfel sa fie lămurita situația pentru a putea beneficia de drepturile de șomaj. Demersurile mele pentru a rezolva amiabil aceste problem nu au fost favorabile cu toate ca am solicitat si intervenția Inspectoratului Teritorial de Munca ........ care îmi comunica prin adresa nr. 1170/SCRM/10.08.2017 ca doar angajatorul poate opera in sistemul referitor la înregistrarea datelor referitoare la derularea unui contract individual de munca si ca am posibilitatea de a mă adresa instanțelor de judecata pentru soluționarea unui conflict de munca.
Intenția mea de a soluționa acest conflict de munca cu celeritate si in mod amiabil nu s-a putut materializa întrucât reprezentanții angajatorului mi-au replicat, urmare a discuțiilor telefonice avute cu ei, ca la acest moment nu mai pot emite decizii/dispoziții la contracte de munca din anul 2010.
Astfel sunt in situația de a solicita instanței de judecata sa se pronunțe in sensul obligării paratei la emiterea deciziilor de încetare a contractelor de munca încheiate cu subsemnata reclamanta încă din anul 2010si care apar la acest moment ca active,
efectuarea operațiunilor pe portalul REVISAL, in sensul încetării contractelor ramase ca active iar in situația in care parata refuza sa realizeze operațiunile de la petițele anterioare, hotărârea judecătorească sa tina loc de act legal in sensul încetării contractelor de munca in discuție
In drept, prevederile codului muncii.
In conformitate cu prevederile art. 223 Cod de procedura civila solicitam judecarea cauzei in eventuala noastră lipsa de la dezbateri.
Depunem prezenta acțiune in trei exemplare in vederea comunicării, precum si anexele la prezenta cerere, certificate pentru conformitate.
Anexe
 copie carte de identitate
 document emis de AJOFM ....... din data de ..........
 adeverințe emise de SC ....... SRL nr.85/23.06.2017, nr. 86/23.06.2017, nr. 87/23.06.2017
 raport salariat 13.04.2017 emis de SC .......... SRL
 răspuns ITM ...... nr.1170/SCRM/10.08.2017

Am depus la instanta si am primit urmatoarea comunicare:
Obligatia de a indica urmatoarele:
Depuneti documentele solicitate si inscrisurile doveditoare intr-un exemplar pentru instanta si cate un exemplar pentru fiecare parte cf.art 150 NCPC
REZOLUŢIA
din data de 06.09.2017
Procedând la verificarea cererii de chemare în judecată, în conformitate cu
dispoziţiile art.200 din Noul Cod de procedură civilă, stabileşte în sarcina reclamantului
următoarele obligaţii:
o Cererea este scutită de taxă judiciară de timbru în baza prevederilor
O.U.G nr. 80/2013.
1. Să indice:
numele şi prenumele/denumirea pentru.....................................................
domiciliul/sediul pentru...............................................................................
codul numeric personal pentru....................................................................
codul unic de înregistrare pentru..................................................................
numărul de înregistrare în registrul comerţului pentru……………….
contul bancar pentru……………………………………………….
adresa electronică, telefon, fax pentru………………………………
numele şi calitatea reprezentantului pentru…………………………
numele şi sediul profesional al avocatului pentru……………………
2. Să indice pentru obiectul cererii:
valoarea pretenţiilor la echivalentul lor in lei, la data depunerii cererii
introductive
valoarea debitului principal şi modul de calcul al acestuia
accesoriile şi modul de calcul al acestora
3. Să indice:
motivele de fapt ............................................................................................
temeiul de drept al cererii
4. Să indice dovezile pe care se sprijină:
înscrisurile următoare……………………………………..
vor fi certificate pentru conformitate cu originalul
vor fi depuse în copie lizibilă
vor fi depuse în traducere autorizată în limba română
vor fi depuse în ............................ exemplare pentru comunicare
va depune interogatoriul pentru ..........................................................
va indica numele şi prenumele, adresa martorilor
va semna cererea de chemare în judecată
5. Va depune pentru reprezentantul său:
procura în original sau în copie legalizată
împuternicirea avocaţială / împuternicirea consilierului juridic
extras din registrul public în care e menţionată împuternicirea lor (ex. certificat
constatator).
6. Va depune cererea de chemare judecată şi înscrisurile anexate în
exemplare suficiente pentru comunicare cu partea adversă.
7. Alte măsuri
În baza art.200 alin.2 NCPC reclamanta/reclamantul trebuie să
îndeplinească aceste obligaţii stabilite în sarcina sa în termen de …10…zile de la primirea
prezentei comunicări, sub sancţiunea anulării cererii de chemare în judecată.

Am facut 3 exemplare din care 2 am predat Deci eu asa realizez ca ceva lipseste din cerere dar nu îmi dau seama, eventual cine ma reprezinta? dar cum am zis nu vreau avocat sau
temeiul de drept al cereri
. Va rog mult sa ma ajutati daca se poate. Multumesc o zi buna.
Ultima modificare: Miercuri, 13 Septembrie 2017
Bossbandy, utilizator
Ati depus actiunea si actele anexate in dublu exemplar ?

Alte discuții în legătură

Cand se inregistreaza demisia? flo1982 flo1982 Buna ziua, am rugamintea de a ma ajuta cu o informatie. Mi am dat demisia in data de 15 luna aceasta, cu preaviz de 15 zile. Cand se inregistreaza aceasta ... (vezi toată discuția)
Probleme demisie alexandru.cenusa alexandru.cenusa In data de 18.11.2009, mi-am depus demisia. Am comunicat-o patronilor, iar pentru ca serviciile de contabilitate si de resurse umane sunt externalizate, am ... (vezi toată discuția)
Firma radiata familistu familistu buna seara Soția a lucrat la o societate care anul acesta a fost radiată în baza unei decizi judecătorești. Având nevoie de anumite acte am ... (vezi toată discuția)