avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 605 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice PFA, II, AF - Persoana fizica ... Meditatii la matematica
Discuție deschisă în PFA, II, AF - Persoana fizica autorizată, Întreprindere individuală, Asociaţie familială

Meditatii la matematica

Buna seara,

Sunt inginer si doresc sa deschid un PFA, prin intermediul careia sa ofer meditatii la matematica. Intrebarile mele ar fi:

1. Am absolvit modulul pedagogic, o facultate si un master de inginerie finalizate, pot face PFA pentru meditatii la matematica, desi nu am terminat Facultatea de Matematica?

2. Ce recomandati? PFA sau SRL?

3. In cazul in care exista perspectiva de dezvoltare mai mari, se poate transforma PFA in SRL ?

4. Ce taxe presupune mai exact PFA, respectiv SRL?

5. In cazul in care pe perioada vacantei de vara nu exista niciun venit, exista taxe care trebuie platite ?

Multumesc anticipat!

Cel mai recent răspuns: Vivian91 , utilizator 18:41, 28 August 2017
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Buna seara,
Va recomand SRL! Este cea mai flexibila forma de dezvoltare a unei afaceri!
Si PFA puteti deschide dar este o forma care va limiteaza posibilitatile de dezvoltare.
Va multumesc pentru raspunsul prompt!

Imi puteti spune, va rog, care sunt taxele care trebuie platite ca si SRL?
Pot fi eu singurul angajat al SRL-ului?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Pfa - meditatii ioanageorgeta122 ioanageorgeta122 Buna ziua. Eu sunt de profesie inginer constructor si as dori sa ofer meditatii la matematica (la domiciliul acestora) copiilor claselor 5-8 si eventual celor ... (vezi toată discuția)
Pfa meditatii amp27 amp27 Buna seara! Sunt absolventa a Facultatii de Matematica si Informatica. Urmaresc infiintarea unui PFA pentru meditatii si am inteles ca cel mai potrivit cod ... (vezi toată discuția)