avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 924 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Recuperări de creanţe, datorii, ... Executorul mi-a luat șomajul
Discuție deschisă în Recuperări de creanţe, datorii, Probleme cu băncile

Executorul mi-a luat șomajul

Bună seara. Am și eu o problema
Am poprire pe cont de la un credit neachitat, de luna asta am început sa iau șomaj. Chestia e ca mi-au luat toți banii. Nici măcar 1/3 din el. Când am înștiințat biroul executoarei Bej Constantin Andrada din Sibiu plus ca le-am demonstrat ca iau șomaj de aproape o săptămână, tot evita sa îmi trimită banii înapoi. Ba ca e în concediu, ba ca mai vad banii peste o luna, etc
Eu am nevoie de banii aceia, deoarece sunt sub medicamentație, unde as putea sa fac o reclamatie sau cum as putea sa îmi recuperez banii pana vineri?
Cel mai recent răspuns: Company Advising , utilizator 21:52, 29 August 2017
Sesizati Camera Notarilor Publici Alba Iulia
[ link extern ]
Chiar nu înțeleg, ce treabă are Camera NOTARILOR cu Executorul Judecătoresc`?!
Scuze .. este vorba despre Camera Executorilor Judecatoresti de pe langa Curtea de Apel Alba
[ link extern ]
Inteleg ca aveti cont la banca, atunci la banca respectiva trebuie sa mergeti si sa reclamati, nu la BEJ. Nu aveau dreptul sa va retina nimic din somaj conf art 728 alin 4 cod pr.civila
Ultima modificare: Marți, 29 August 2017
ContSters429609, utilizator
Lasă banca, banca a trimis la București email sa mi se retragă poprirea de pe cont. Eu am întrebat unde pot sa fac reclamatie împotriva executorului, deoarece a fost înștiințat ca a făcut o greșeală și refuza sa îmi dea banii înapoi. :) patitul061 a scris:

Inteleg ca aveti cont la banca, atunci la banca respectiva trebuie sa mergeti si sa reclamati, nu la BEJ. Nu aveau dreptul sa va retina nimic din somaj conf art 728 alin 4 cod pr.civila

Alte discuții în legătură