Sunt cadru didactic si in cadrul sedintei C.A cand am fost evaluat pt. acordarea calificativului anual am solicitat acordarea a inca 5 puncte la fisa de evaluare, cf. art. 23, alin.3 din Ordinul mai sus-mentionat, intrucat la una din clasele la care am predat, am un elev diagnosticat cu C.E.S.
Mi s-a cerut sa formulez cerere care mi-a fost respinsa motivandu-se ca nu am folosit curriculum adaptat pt. elevul respectiv.
Mentionez ca fisa de evaluare anuala nu prevede nimic referitor la elevii cu C.E.S.
Intrebarea mea este urmatoarea : in conditiile in care nu exista o metodologie cu privire la acordarea acestor puncte, art. 23, alin.3 Ordinul nr. 5574 / 7 oct. 2011 nu se aplica?
Trebuie sa fie aplicat acel articol .. mai ales ca este reglementat de o norma imperativa .. adica, unitățile de învățământ de masă sunt obligate sa acorde, în fișele de evaluare cel puțin 5 puncte pentru fiecare copil/elev integrat, dar nu mai mult de 10 puncte, cadrelor didactice care lucrează cu copii/elevi cu CES integrați în unități de învățământ de masă