avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 832 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... este posibila desfacerea contractului de munca ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

este posibila desfacerea contractului de munca individual pe perioada nedeterminata

Sunt asistenta medicala la medic de familie.

As dori sa stiu daca este posibil (legal) ca la intoarcerea din concediul de crestere a copilului in virsta de pana la 2 ani sa mi se desfaca contractul de munca, care initial a fost incheiat pentru o perioada nedeterminata de timp, iar pe cererea de reluare a activitatii a fost trecuta rezolutia ,,ca este de acord cu reluarea activitatii doar pentru o perioada de una luna de zile”, dupa care urmeaza sa-mi desfaca cotractul de munca?
Ultima modificare: Sâmbătă, 3 Octombrie 2009
popescuion65@yahoo.com, utilizator
Cel mai recent răspuns: Angela D , Consultant resurse umane 20:14, 3 Octombrie 2009
1. Interdictia legala era sa nu va inceteze CIM in timp ce erati in CCC.
2. De asemenea, dupa revenirea din CCC nu va poate concedia, pentru necorespundere profesionala, timp de 6 luni, considerata perioada de adaptare (art.76(3) din CCMUNN).
3. Dar daca angajatorul desfiinteaza postul ocupat de dvs. atunci trebuie sa respecte prevederile Codului muncii (art.65) si ale CCMUNN, adica:
ART.74. (2) In cazurile in care unitatea este obligata, potrivit legii, sa acorde un preaviz la desfacerea contractului de munca, durata preavizului va fi de 20 de zile lucratoare.
(3) In perioada preavizului, salariatii au dreptul sa absenteze patru ore pe zi de la programul unitatii, pentru a-si cauta un loc de munca, fara ca aceasta sa afecteze salariul si celelalte drepturi. Orele absentate se pot acorda prin cumul, in conditiile stabilite de angajator.