avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1061 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... as dori si eu un sfat , va rog ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

as dori si eu un sfat , va rog ...

Buna ziua ,

Lucrez ca sofer la o firma de transport ,si mergand la serviciu angajatorul nu-mi da de lucru , si imi cere sa incheiem colaborarea pe cale amiabila . Eu ne fiind de acord .
Merg la serviciu zi de zi ( eu fiind inca angajat ) , dar el nu imi da de munca , este obligat sa ma plateasca incontinuare ?
Cel mai recent răspuns: ContSters74561 , utilizator 16:40, 4 Octombrie 2009
codul muncii:

Art. 159. -
(3) Angajatorul este obligat să garanteze în plată un salariu brut lunar cel puţin egal cu salariul de bază minim brut pe ţară. Aceste dispoziţii se aplică şi în cazul în care salariatul este prezent la lucru, în cadrul programului, dar nu poate să îşi desfăşoare activitatea din motive neimputabile acestuia, cu excepţia grevei.
pina la incetarea raporturilor de munca, conform dispozitiilor inscrise in Codul Mincii, da.
In cazul in care va tine in continuare angajat este obligat sa va plateasca salariul! Daca nu face acest lucru depuneti sesizare la ITM pentru plata drepturilor salariale ce vi se cuvin!
In cazul in care se restructureaza activitatea societatii si se desfiinteaza postul pe care sunteti angajat , atunci va poate concedia dar , in baza deciziei de concediere , veti avea dreptul la somaj. Daca acceptati incheierea pe cale amiabila a contractului de munca sau va dati demisia nu veti beneficia de ajutor de somaj!B-)
SUCCES!
=D>
Este evident ca angajatorul se asteapta ca dumneavoastra sa va plictisiti si sa plecati .
Asa au procedat si procedeaza multinationalele care au preluat companiile din domeniul energetic , asteapta ca sa plece angajatii pentru ca nu-i pot da afara .