avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 516 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale contract de comodat sau inchiriere
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

contract de comodat sau inchiriere

Buna ziua
O pers juridica are in folosinta, cu un contract de comodat, de la o pers fizica, un spatiu comercial.
Pers juridica doreste sa dea o parte din spatiul comercial, la randul sau, tot cu contract de comodat, unei alte persoane juridice.
Este posibil sau trebuie neaparat contract de inchiriere intre cele 2 pers juridice?
Ori, in cazul in care nu se doreste contract de inchiriere intre cele 2 societati, se face contract de comodat intre pers fizica si a 2-a pers juridica ?
multumesc
Cel mai recent răspuns: vladulat , utilizator 22:56, 11 Octombrie 2017
~ Conținut șters la cerere ~
multumesc
Buna seara
Sunt medic, SRL cu domiciliul fiscal acasa si doresc sa lucrez intr-un centru medical si el SRL unde vreau sa inchiriez sau sa iau in comodat un spatiu in care sa imi desfasor independent activitatea proprie, platind cheltuielile aferente sa facand incasarile in numele SRL-ului meu.Este posibila acasta varianta?Cum?
Multumesc
Ultima modificare: Miercuri, 11 Octombrie 2017
vladulat, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Contract de închiriere sau comodat intre persoane juridice medicale vladulat vladulat Buna ziua Sunt medic, SRL cu domiciliul fiscal acasa si doresc sa lucrez intr-un centru medical si el SRL unde vreau sa inchiriez sau sa iau in comodat un ... (vezi toată discuția)
Subinchiriere spatiu Detail Detail Vreau sa inchiriez un spatiu comercial pe care ulterior sa-l subinchiriez la 5-6 persoane pentru a vinde accesorii handemade, haine vintage, lucruri ... (vezi toată discuția)