avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 579 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale contract de comodat sau inchiriere
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

contract de comodat sau inchiriere

Buna ziua
O pers juridica are in folosinta, cu un contract de comodat, de la o pers fizica, un spatiu comercial.
Pers juridica doreste sa dea o parte din spatiul comercial, la randul sau, tot cu contract de comodat, unei alte persoane juridice.
Este posibil sau trebuie neaparat contract de inchiriere intre cele 2 pers juridice?
Ori, in cazul in care nu se doreste contract de inchiriere intre cele 2 societati, se face contract de comodat intre pers fizica si a 2-a pers juridica ?
multumesc
Cel mai recent răspuns: vladulat , utilizator 22:56, 11 Octombrie 2017
~ Conținut șters la cerere ~
multumesc
Buna seara
Sunt medic, SRL cu domiciliul fiscal acasa si doresc sa lucrez intr-un centru medical si el SRL unde vreau sa inchiriez sau sa iau in comodat un spatiu in care sa imi desfasor independent activitatea proprie, platind cheltuielile aferente sa facand incasarile in numele SRL-ului meu.Este posibila acasta varianta?Cum?
Multumesc
Ultima modificare: Miercuri, 11 Octombrie 2017
vladulat, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Inchiriere sediu obtinut prin contract de comodat Lulica Lulica Buna ziua In cazul unui SRL cu asociat unic, acesta face un contract de comodat prin care o parte din locuinta si terenul sau sunt date societatii pentru ... (vezi toată discuția)
Contract comodat ContSters331936 ContSters331936 Buna ziua am si eu o intrabare. Am facut un contract de comodat de pe persoana fizica pe persoana juridica, iar la obiectul contractului am specificat faptul ... (vezi toată discuția)