avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 766 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Salarii primari comune cu peste 3000 locuitori
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Salarii primari comune cu peste 3000 locuitori

Buna ziua, am implinit 18 ani si sunt inca elev si vreau sa-i deschis proces tatalui meu pt prelungire pensie alimentare si totodata pt majorarea ei. El este primar de comuna. Am tot auzit ca s-au marit salariile primarilor de comune dar nu gasesc nimic oficial pe net despre acest lucru. As vrea sa depun in instanta si o dovada clara in acest sens, o lege , un articol de presa ......ceva.Am gasit o majorare din 2014. Ma puteti ajuta dvs cu o informatie unde sa caut? Si intrebarea doi: majorarea pensiei se face la salarul brut sau net? .Multumesc anticipat.
Ultima modificare: Vineri, 13 Octombrie 2017
dana_1975, utilizator
Cel mai recent răspuns: ynocentta , utilizator 15:58, 13 Octombrie 2017
Cautati Legea salarizarii unice intrata in vigoare la 01.07.2017
Potrivit unui articol din actul normativ mentionat, primarii, viceprimarii, presedintii si vicepresedintii de CJ care implementeaza proiecte finantate din fonduri europene nerambursabile -pot beneficia de cresteri ale indemnizatiilor cu 25%.
Multumesc, si majorarea pensiei se calculeaza la brut sau net?
Eventuala majorare a pensiei o poate dispune instanta de judecata la cererea partii interesate

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Spor membru echipă fonduri europene - primarie krom6 krom6 Am o nelămurire, este legal să primească un salariat o majorare (25%) pentru implementare proiect din fonduri europene, dacă are gradatia 5 (coeficient ... (vezi toată discuția)