Buna ziua, am o nelemurire cu privire la un contract. Acum aproximativ 2 luni trimis prin posta contractul semnat de catre mine , proiectele , 2 ex. de facturi si 2 PV-uri unei institutii publice . Dupa ce acestia au primit plicul imi trimit email zicandu-mi ca documentatia nu este buna si ca acel contract pe care l-au semnat cu 2 luni inainte nu este acelasi etc. , ceea ce este total neadevarat. Am incercat sa i-au legatura cu ei dar degeaba, nu mai raspund, si pe langa asta nu am primit nici factura nici PV-ul semnate. Acum intrebarea mea este: cum trebuie sa procedez , sa le trimit notificare prin e-mail cu datoria aferenta sau sa apelez direct la un avocat ?
In general nu strica sa ii notificati anterior demararii procedurilor judiciare. Chiar si notificarea poate fi facuta prin avocat pentru a fi mai "autentica".
Vi s-au spus clar care sunt obiectiunile la documentatie? Sau doar ca documentatia nu corespunde?
Daca aveti stipulat in contract ca trebuie sa refaceti documentatia in caz ca sunt obiectiuni intemeiate, ar trebui sa tineti cont.
Daca considerati ca proiectul este facut conform cerintelor lor, trimiteti-le o notificare, eventual prin avocat
Exista confirmarea de primire de la posta dar si un email pe care mi l-au scris dupa primirea acestora, dar problema este ca el nu a specificat si de facturi si pv in mail-lul pe care mi l-a trimis , ci doar de contract... ceea ce ma face sa cred ca toate acestea pot duce castig de cauza pentru ei .
Desfiintare post
ELENA2009
Buna ziua,
Am urmatoarea speta , la care am nevoie de ajutor dvs.:
- unui angajat i s-a desfiinta postul , a fost anuntata, s-a intocmit decizie insa ... (vezi toată discuția)